کد خبر: 279008
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
بازدید 1337
جشن الفبا در کانون پرورش فکری

جشن الفبا با همکاری مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سرخه و میامی برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، دانش‌آموزان پایه اولی دو شهرستان سرخه و میامی، جشن الفبای خود را در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار کردند.

براساس این گزارش، مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی در جشن دوستی با الفبا برای دانش‌آموزان دو مدرسه‌ی «۲۲ بهمن» و «شهید طاهری» به اجرای فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، مسابقه و نمایش فیلم پرداختند.

ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی در این مراسم ضمن اجرای برنامه درخصوص غنی‌سازی اوقات فراغت، معرفی کانون پرورش فکری و فعالیت‌های تابستانی آن سخن گفت.

پایه اولی‌های دو مدرسه‌ی مقداد و شهید حسن حسنان سرخه نیز در جشن الفبای خود که با حضور والدین دانش‌آموزان در سالن سینمای مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری برگزار شد با فعالیت‌های کانون پرورش فکری آشنا شدند.

خدیجه حمزه مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سرخه در بخشی از این جشن برای والدین  به معرفی کانون پرورش فکری، فعالیت‌های شاخص و اهداف آن پرداخت و از آنها خواست تا نسبت به عضویت فرزندان خود و شرکت در کارگاه‌ها اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =