کد خبر: 279012
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
بازدید 523
جشن تکلیف دانش آموزان هندودری در کانون

جشن تکلیف 55 نفر از دانش آموزان باغ عبادت با حضور علی اصغری معاونت پرورشی ،طهماسبی معاونت آموزش و پرورش و حاج آقا رضایی و جمعی از مسئولین و اولیاء و معلمان منطقه سربند در مرکز فرهنگی هنری هندودر برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی مراسم جشن تکلیف دانش آموزان منطقه سربند در مرکز فرهنگی هنری هندودر برگزار شد .

دراین مراسم مربی مسوول مرکز گفت: ما برای هر عید یا هر مناسبت خوب که از طرف پروردگار، نعمتی به ما رسیده باشد، جشن می گیریم تا بدین وسیله سپاسگزاری و شکر و شادی خودمان را نشان دهیم به تکلیف رسیدن، یک عید به حساب می آید، چون از نظر عقلی و جسمی به حدّی رسیده ایم که خداوند به ما دستور می دهد و ما خوشحالیم که خواسته ها و دستورهای او را اطاعت کنیم و بنده شایسته او به حساب آییم و چه افتخاری از این بالاتر؟ ما با «جشن تکلیف»، نعمتهای خدا را گرامی می داریم و این روز بزرگ را که در آن به سنّ تکلیف رسیده ایم، بعنوان یک روز پرشکوه و خاطره ای به یادماندنی به یاد می سپارد.

 حاج آقا رضایی گفت: خداوند، برای آنکه ما به سعادت برسیم و راه صحیح زندگی را بشناسیم، هم در وجود ما عقل قرار داده است و هم توسّط پیامبران دین فرستاده است تا با عمل به راهنماییهای عقل و دین، انسانهایی کامل و سعادتمند شویم. این را هم باید بدانیم که آنچه را خداوند بر ما واجب ساخته و از ما خواسته است که عمل کنیم، کارهای نیک و سودمند و مفید برای ما وجامعه است و آنچه را که حرام دانسته و از آن نهی فرموده است، کارهای ناشایست و زیان آور است که برای جسم و روح ما ضرر دارداز این جهت، کسی به سعادت می رسد که در اجرای فرمان خدا کوشا باشد و دقیقاً دستورهای دینی را که دستور خداوند است، انجام دهد.

 در پایان مراسم بعداز اقامه دو رکعت نماز توسط دانش آموزان دختر و برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی، سوگندنامه قرائت شد ودانش آموزان با گرفتن بسته های فرهنگی یک روز شاد و شیرین را در مرکز فرهنگی هنری هندودر پشت سر گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =