کد خبر: 279013
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
آیین گرامی داشت حماسه آزادسازی خرمشهر در کرمانشاه برگزار می شود

به مناسبت سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه برنامه ای درمجتمع شماره چهار کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه ای برنامه ای با عنوان « بهترین شهر خدا» در مجتمع شماره چهار کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه برگزار می شود.

«مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه ضمن اعلام این خبر افزود: شهر خرمشهر به عنوان یکی از نماد های مقاومت مردم کشورمان در مقابل حمله متجاوزان به آب و خاک کشورمان، جایگاه ویژه ای دارد.

فتاحی همچنین گفت: حماسه آزادسازی این شهر از تصرف دشمنان، به واقعه ای فراموش ناشدنی در یاد همه مردم ایران تبدیل شده است و گرامی داشت این فتح بزرگ، یادآوری رشادت ها و دلاوری های همه رزمندگان و شهدای گرانقدر این حادثه غرورآفرین است.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه « شهر خوب خدا» با موضوع حماسه فتح خرمشهر، از اجرای این ویژه برنامه در روز پنج شنبه، سوم خردادماه 1397 خبر داد.

اجرای سرود-نمایش، تجلیل از فرزند یکی از شهدای ارجمند کرمانشاهی شرکت کننده در حماسه فتح خرمشهر، شعرخوانی، پخش کلیپ، و...از برنامه هایی است که برای اجرا در این ویژه برنامه پیش بینی شده است.

ویژه برنامه های گرامی داشت حماسه فتح خرمشهر، به صورت هم زمان در همه مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =