مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری دامغان، دستگاه برتر معرفی شدند

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری دامغان از سوی فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان، دستگاه برتر و پر مخاطب طرح اوقات فراغت در سال ۹۶ معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری دامغان در جشنواره برترین‌های اوقات فراغت، از سوی فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان، دستگاه برتر و پر مخاطب در سال ۹۶ معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دامغان که با حضور علی‌اصغر مجد فرماندار و رئیس ستاد، حسین حاجی‌بگلو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و نائب رئیس ستاد، ساسان معین سرپرست اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد و سایر اعضا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد از مریم صرفی و فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون پرورش فکری دامغان با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره، تجلیل شد.

مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان اظهار داشت: در این جلسه، اعضا به بررسی عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در هفته‌ی جوان، برنامه‌ریزی و هماهنگی های لازم درخصوص طرح اوقات فراغت و ارائه برنامه و تحویل آن به دبیرخانه ستاد، تجلیل از دستگاه‌ها و پایگاه‌های برتر و کارشناسان کمیته ارزیابی و نظارت شهرستان در حوزه‌ی اوقات فراغت پرداختند.

گفتنی است؛ در بخشی از لوح تقدیر فرماندار دامغان آمده‌است: امروز دیده‌ی بیدار و امیدوار جوانان به مسئولانی دوخته شده است که با شور و شعف و احساس تعهد و مسئولیت، درصدد شکوفایی نسل جوان کشور(امید، آرامش، نشاط، شادابی) و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، مجدانه تلاش و کوشش نموده و در مسیر پیشرفت استان و کشور بی‌منت، گام‌های ارزنده و مؤثر برداشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =