کد خبر: 279020
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
بازدید 1195
کارشناس فرهنگی کانون تهران بازنشسته شد

در نشستی صمیمی که ظهر روز ۳۱ اردیبهشت در اداره کانون کل استان تهران برگزار شد، صدیقه اطهری کارشناس فرهنگی استان به‌افتخار بازنشستگی نائل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در این نشست صمیمانه که ظهر روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ با حضور مدیرکل، معاونان و کلیه نیروهای ستادی کانون استان در سالن کنفرانس سرو برپا گردید، محمود سلیمانی ضمن آرزوی سلامتی برای صدیقه اطهری از تلاش‌های خالصانه این کارشناس فرهنگی استان تقدیر کرد.

در این برنامه ابتدا مدیرکل کانون استان، بابیان اینکه نقطه آغاز و پایان دوران کاری برای همه جزو بهترین خاطره‌هاست افزود: همۀ ما مسیری را در دوران کاری طی می‌کنیم و به انتها می‌رسیم، اما مهم این است چگونه و با چه شرایط و عملکردی این دوران را به پایان برسانیم که امیدواریم با کارنامۀ درخشان و عملکرد مناسب بازنشسته شویم.

سلیمانی ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های این کارشناس باسابقه اظهار داشت: سفر ما از دوره کاری به مرحله بازنشستگی می‌تواند به‌واسطه زمان بیشتری که با خانواده می‌گذرانیم شیرین‌تر شود. این بازنشستگی زودهنگام خانم اطهری به‌واسطه درخواست خود ایشان بود. هرچند بنده در ابتدا از درخواستشان استقبال نکردم، اما درنهایت به اصرار ایشان، مراحل اداری آن طی شد.

مدیرکل کانون استان در پایان از حسن سابقه و اخلاق نیکوی صدیقه اطهری سخن گفت و از زحمات، پشتکار، پیگیری‌های منظم او در امور محوله، تشکر و قدردانی کرد.

پس‌ازآن نوشین آغاز، به نمایندگی از دیگر کارشناسان، بابیان خاطراتی از دوران کاری با ایشان، گفت؛ رفتن این کارشناس دلسوز به‌عنوان یکی از افراد مؤثر، دوست و همراه خوب در مجموعه ما را غمگین می‌کند. ایشان در دوران کاری، تجربیات ارزنده‌شان را با خلوص نیت در اختیار واحد قرار می‌دادند و همه ما از نگاه هوشمندانه خانم اطهری در امور فرهنگی بهره‌مند شده‌ایم.

اطهری ضمن تشکر از همکاران مجموعه کانون استان در رابطه  دوران خدمتش در کانون گفت؛ هیچ‌وقت از اینکه کانون را انتخاب کردم پشیمان نشدم. من همیشه از کانون چیزهای بسیاری آموختم و افتخار می‌کنم که در این جمع بودم و مایل به خداحافظی نیستم و کماکان عضو خانواده صمیمی کانون هستم و خواهم بود.

اطهری که در دوران خدمتش با سه گروه کارشناسی فرهنگی در کانون استان همکاری داشته خاطرنشان کرد؛ زمانی که به گروه اول کارشناسی استان تهران پیوستم بسیار جوان بودم و دیگر کارشناسان، باسابقه و پرتجربه بودند. بعد از بازنشستگی گروه اول، در جمع گروه دوم کارشناسی، دوستان هم سن و سابقه‌ای داشتم که کمی پیش‌تر بازنشسته شدند و سعادت سوم من این بود که طی دو سال گذشته، با همکاران جوان و باانگیزه‌ای در واحد فرهنگی خدمت کردم که از انرژی جوانی و فکرهای خلاق و ایده‌های ناب آنان بسیار لذت‌ می بردم.

در پایان این جلسه لوح تقدیری که از سوی مدیرعامل کانون برای ایشان ارسال گردیده بود، توسط محمود سلیمانی به وی اهدا شد. همچنین هدایایی از سوی اداره کل کانون استان و جمعی از کارشناسان به وی اهدا گردید.

به مناسبت بازنشستگی صدیقه اطهری کارشناس فرهنگی کانون استان مراسمی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۷ جهت قدردانی از سال‌ها  تلاش و زحمت ایشان در سال کنفرانس سرو  برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =