مربیان کانون امید به آینده را در کودکان تقویت کنند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان گفت: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید تلاش کنند سه اصل اعتماد به نفس، مهارت ارتباطی و امید به آینده را میان کودکان ونوجوانان تقویت کنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، منصور اخلاقی‌پور در نشستی با مدیرکل و مربیان کانون استان هرمزگان با تاکید بر این موضوع افزود: محیط سالم این مجموعه فرهنگی در آموزش مهارت‌های یادگیری کودکان و نوجوانان  بسیار بااهمیت است.

وی یادآور شد: آموزش با پرورش بسیار متفاوت است، فردی که پرورش می‌دهد با هنر و خلاقیت خود باعث شکوفایی استعداد می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان ادامه داد: کانون از جمله سازمان‌هایی است که فعالیت‌های آن بسیار عمیق پایه‌گذاری شده و به صورت ریشه‌ای و عمیق به مسایل می پردازد، بر همین اساس مربیان این مجموعه نیز باید به نیازهای جامعه بیشتر توجه کنند. 

اخلاقی‌پور افزود: آموزش مهارت‌های ارتباطی به کودکان به ویژه در سن پایین مرحله بسیار مهمی است و آن‌ها را برای دوران مدرسه و سایر مراحل زندگی در آینده آماده می‌کند.

به گفته وی، کودکانی که مهارت‌های ارتباطی را خوب فراگیرند، در دوران تحصیل موفق‌تر و شادترند و این مهارت‌ها در آینده نیز برای رسیدن به نتیجه مطلوب به ‌آن‌ها کمک می‌کند.

این مسوول در پایان از مربیان کانون خواست با تعامل بیشتر با سازمان‌های فرهنگی و دانشگاهی و ارزیابی نیازهای روز کودکان از شیوه‌های جذاب‌تر برای رشد و پرورش بچه‌ها استفاده کنند.

 در این نشست هم‌چنین مدیرکل و کارشناسان کانون نیز گزارشی از برنامه‌های اجرا شده سال گذشته و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری ارایه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =