کد خبر: 279053
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
کتاب های پرخواننده مراکز استان معرفی شد

پرخواننده ترین کتاب های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، منیر صادقی مدیر کل کانون استان در همین رابطه عنوان کرد: طی سال ۹۶ در مراکز و کتابخانه های کانون پرورش فکری این استان ۶۲ هزار و ۸۰۸ کتاب به امانت گرفته شده بود.

وی با اشاره به اینکه تعداد اعضای ۶ مرکز ثابت و ۷کتابخانه سیار این استان ۸ هزار و ۵۶۴ نفر است، ادامه داد: کتاب «جزیره بی تربیت ها» در مرکز شماره یک بجنورد، «سفرهای دارا و سارا» در مرکز شماره ۲ بجنورد، «باز کن و نگاه کن» در مرکز شماره یک اسفراین و« نی نی چه می خواهد» هم در مرکز شماره ۲ اسفراین جزو پر خواننده ترین کتاب ها بودند.

وی افزود: کتاب «متضادها» در مرکز شیروان، «گروفالو» در مرکز راز و کتاب «رنگ ها» هم در مرکز فرهنگی و هنری صفی آباد از جمله پرخواننده ترین کتاب ها به شمار آمدند.

به گفته وی در کتابخانه سیار روستایی بجنورد کتاب «پنیرک»، سیار شهری بجنورد کتاب «هدیه خوبان»، سیار شهری شیروان «سفرهای دارا و سارا» و در کتابخانه سیار روستایی شیروان هم کتاب کتاب «لالالالا گل شب بو» از جمله پرخواننده ترین ها بود.

صادقی اضافه کرد: کتاب «همیشه همیشه دوستت دارم» در کتابخانه سیار روستایی اسفراین، کتاب «سفری با گرد باد» در کتابخانه سیار راز و «قصه عمو نوروز و خاله نوبهار» هم در کتابخانه سیار غلامان از جمله کتاب هایی بود که بیشتر مورد استقبال اعضا قرار گرفته بود.

وی در ادامه اضافه کرد: تا پایان سال ۹۶ تعداد کتاب های موجود در مراکز و کتابخانه های سیار کانون استان ۹۶ هزار و ۸۹۳ جلد بوده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکانو نوجوانان استان خراسان شمالی خاطر نشان نمود:طی سال ۹۶ در مراکز کانون پررش فکری کودکان و نوجوانان استان تعداد ۱۲ هزار و ۷۸ فعالیت فرهنگی ، هنری و ادبی به اجرا در آمده است و تعداد اجرای این فعالیت ها در کتابخانه های سیار ۳ هزار  و ۸۰۸ بود.

گفتنی است ۳ مرکز فرهنگی و هنری در شهرستان های گرمه، بجنورد و اسفراین با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد هم تا پایان سال جاری به افتتاح خواهد رسید و تعداد مراکز فرهنگی هنری کانون این استان افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =