تجلیل از 30 سال فعالیت کارشناس مسئول هنری کانون خوزستان در عرصه فرهنگ و هنر

آیین تجلیل از 30 سال خدمت صادقانه ماهدخت فارسانی، کارشناس مسئول هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در عرصه فرهنگ و هنر با حضور مشاور امور هنری استاندار خوزستان، مدیرکل، معاون فرهنگی و جمعی از مسئولین ، کارشناسان و مربیان کانون خوزستان و هنرمندان در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون خوزستان در ابتدای این مراسم که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز برگزار شد با اشاره به این که انسان اسلام انسانی مسئول، اخلاق مدار، متفکر ،خلاق، هنرمند و عملگرا است گفت:  ویژگی بارز یک هنرمند این است که می خواهد تمام زیبایی هایی را که خداوند خالق آنست را به تصویر بکشد و این همان هنر اسلامی است.

وی با اشاره به خدمات ارزنده و صادقانه ماهدخت فارسانی کارشناس مسئول هنری کانون استان خوزستان در راستای تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان و قدردانی از آنها افزود:بازنشستگان کانون سرمایه های هستند که قطعا از تجربه های آن ها در پیشبرد اهداف و فعالیت های کانون، به صورت مشاوره، راهنمایی، پند و اندرز در جلسه های مختلف بهره خواهیم برد.

در ادامه این جلسه رضا کیانی مشاور امور هنری استاندار خوزستان از حسن نیت مسئولین کانون در برگزاری مراسم گرامی داشت از سرمایه های فرهنگی هنری استان قدردانی کرد و گفت: مهمترین سرمایه، نیروی انسانی است و استان خوزستان از داشتن این سرمایه های با ارزش سرشار است.

وی با تاکید بر این که  با ابزنشسته شدن سرمایه های انسانی نباید تجربیات آن ها از بین برود افزود: این تجربیات می بایست مستند سازی شوند و در اختیار نسل های جدیدی که جایگزین آنها می شوند قرار داده شود.

کیانی این مستند سازی را نوعی تبدیل تاریخ شفایی  به یک تاریخ مکتوب دانست و اظهار کرد: با مراجعه به این مستندات می شود تجارب را به نسل جدید انتقال داد و از آن ها در به حداقل رساندن کاستی ها، دوباره کاری ها و ... بهره برد.

مشاور امور هنری استاندار خوزستان در ادامه بازنشستگی را دوران پایان فعالیت ها ندانست و خاطر نشان کرد: این دوران فصل جدیدی برای بستر سازی، حمایت و نظارت است که می تواند به عنوان کمکی ارزشمند در ارتقای پیشرفت و توسعه پایدار باشد.

ماهدخت فارسانی کارشناس مسئول هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این مراسم با توضیح مختصری از ورود خود به کانون و فعالیت های صورت گرفته اش در این دوران گفت: در تمام این دوره فعالیت در کانون، کودکان و نوجوانان را سرمایه های بزرگی می دانستم که خدمت به آن در کشف و پرورش استعداد های آنها و همچنین تعلیم و تربیتشان باعث شد که من اکنون خود را دارای ثروت و اندوخته ای از تجربه در این حوزه را داشته باشم و من به واسطه ی این خدمت و اندوخته به خود می بالم.

وی با تشکر از مسئولین و همکاران کانون استان خوزستان در برگزاری این مراسم یادآور شد: مربیان در کانون، مادران و پدران دوم کودکان و نوجوانان هستند و در بستری که کانون برای آن ها فراهم کرده به بهترین شکل در تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی تلاش می کنند و بچه ها را بزرگترین سرمایه های خود می دانند.

گفتنی است: در پایان این مراسم با اهدا حکم بازنشستگی، لوح سپاس و هدیه  از سوی مدیرعامل کانون کشور، مدیرکل  و جمعی از همکاران از ماهدخت فارسانی قدردانی شد.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =