پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان به مناسبت سال‌روز فتح خرمشهر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در پیامی سوم خرداد، سال‌روز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در پیامی سوم خرداد، سال‌روز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی را به مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی»، رزمندگان هشت‌سال دفاع مقدس و ملت شهیدپرور تبریک گفت.

در متن پیام مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان آمده است:

روز فتح خرمشهر که در واقع نقطه‌ی اوج عملیات «بیت‌المقدس» در اردیبهشت و خرداد سال ۶۱ است، برای همه‌ی ما و برای تاریخ ما و آینده‌ی ما یک نمونه‌ی درس‌آموز و عبرت‌آموز است و سال‌روز فتحی خاطره‌انگیز و افتخارآفرین برای ملت غیور و با عظمت ایران و یادآور روزهایی است که دشمن ظالمانه و بی‌هیچ دلیلی تجاوز به ایران را سرلوحه‌ی کار خود قرار داد و به سمت سرزمین ما حمله‌ور شد.

در این روز، فصل درخشانی از حماسه‌آفرینی و ایستادگی مردم غیور ایران در آزادسازی خرمشهر رقم زده شد که توطئه‌های دشمنان و اقدامات شیطانی آنان را با تمامی امکانات در برابر عظمت ایمان، اراده و همبستگی سربازان حق و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه ساخت.

تلاش شهیدانی همچون محمد جهان‌آرا برای حفظ ذره‌ذره‌ی خاک کشور و دفاع از مردان، زنان و کودکانی که آینده‌ی خود را بدون نام ایران تصور نمی‌کردند، زمینه‌ساز حماسه‌ای شد و امام امت با تعبیری نیکو فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

سوم خرداد در واقع نشانگر تلألو ایمان در عالی‌ترین سطح بندگی خداوند و پیروی از رهبری دوراندیش است که رزمندگان و شهیدان آن را به منصه ظهور رساندند.

بی‌شک هر حرکتی که مبتنی بر فرهنگ ایثار و مقاومت باشد به پیروزی منتهی می‌شود؛ زیرا فرهنگ ایثار و شهادت در راستای اجرای فرامین الهی و حق‌طلبی صورت می‌گیرد.

امروز نیز مجاهدان و غیورمردان مدافع حرم که غریبانه و مظلومانه، پیام حریت و آزادگی را با دفاع از اسلام، قرآن و حرم مقدس اهل‌بیت‌(ع) به گوش جهانیان رسانده‌اند از سلاله‌ی پاک آن مردانِ مردند و دانش‌آموختگان مکتب دلدادگی آن روزگاران.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدای عزیز و ایثارگران سرافراز عملیات «بیت‌المقدس»، سال‌روز این حماسه غرورآفرین و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی را به مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و بر این باوریم که دولت تدبیر و امید در راستای هدف ارزشمند شهیدان، رزمندگان و ایثارگران سوم خرداد که همانا سربلندی ایران عزیز است، گام برمی‌دارد و در این مسیر به ایثار، ازخودگذشتگی و همراهی تمامی آنانی که دل در گروی این آب و خاک دارند، نیازمند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =