کد خبر: 279106
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
یادمان فتح  خرمشهر در یاد اعضای مراکز کانون مازندران

همزمان با سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، مراکز فرهنگی و هنری کانون مازندران یاد و خاطره شهدای این حماسه بزرگ را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، همزمان با سوم خرداد مراکز کانون در سراسر استان با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و نیز دیدار از رزمندگان و خانواده شهدا تلاش کردند تا این فتح بزرگ را به نسل نو انتقال دهند.

بر اساس گزارش مراکز فرهنگی و هنری، کانون کلاردشت،  به همراه اعضای فعال با  غبار روبی مزار شهدای این شهرستان به اجرای فعالیت‌هایی از قبیل سفالگری ، داستان نویسی ، معرفی ایام وکتابخوانی پرداختند .

 در کانون نور هم با هدف آشنایی اعضا با رشادت هاو دلاوری‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حمایت از تولید داخلی فعالیت های چون: معرفی وقایع ایام ؛معرفی شخصیت شهید محمد جهان آرا؛ معرفی سرزمین خرمشهر، معرفی کتاب هدیه ای برای بچه های کنار شط  ، کاردستی با تکنیک چاپ در ارتباط با مقام شامخ شهیدان و غبار روبی مزار شهدا به اجرا در آمد.

مرکز فرهنگی و هنری کتالم، اما در همین مناسبت در برنامه ای با عنوان:  نشست با والدین با موضوع سوم خرداد با حضور جانشین فرمانده سپاه رامسربه تشرح رشادت رزمندگان اسلام در آزاد سازی خرمشهر پرداخت و در عین حال به برگزاری برنامه‌های؛ جشنواره نقاشی- دیدار با مادر شهید حسین نوری به اتفاق اعضای کودک و نوجوان دختر و پسر- فضاسازی مرکز- معرفی کتاب و معرفی وقایع پرداخت.

                                              

مراسم بزرگداشت روز سوم خرداد در مرکز تنکابن  نیز  با همکاری بهزیستی برگزار شد.

در این مراسم تعداد 50 نفر از کودکان مهد کودک به همراه والدین شرکت داشتند از جمله فعالیت‌هایی که در این روز اجرا شد می توان به؛ قصه گویی (قصه حلزون من گم شده )- اجرای سرود توسط کودکان

مسابقه ومعرفی وقایع روز سوم خرداد اشاره داشت.

در کانون دلگشا،  فعالیت های مختلفی با اعضاء در مرکز انجام شد.

 در این ایام با فضاسازی مرکز و فعالیت های مربیان اعضاء با این واقعه و ایثارگری های رزمندگان آشنا شدند.

فعالیت های معرفی کتاب ، روخوانی کتاب ، قصه گویی ، نقاشی و کاردستی به شیوه های مختلف با اعضاء کار شد.    

   

سایر مراکز نیز در همین خصوص به اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی پرداختند.

گزارش تصویری این رویداد ر ا در لینک زیر دنبال نمایید:

خرمشهر در مراکز فرهنگی و هنری کانون به روایت تصویر 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =