اجرای فعالیتهای فرهنگی با مناسبت گرامی داشت ایام مبارک ماه رمضان

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری با اجرای فعالیتهای فرهنگی با ایام مبارک ماه رمضان آشنا می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از اجرای فعالیتهای ویژه مذهبی در ماه مبارک رمضان با عنوان « ماه نور» جهت اعضای کودک و نوجوان مرکز خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاههای مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در راستای تبیین فرهنگ دینی در اعضا افزود: آشنایی با قرآن، روان خوانی قرآن، آموزش مفاهیم قرآن، ترجمه لفظ به لفظ آیات قرآن (آموزش ترجمه ی تحت الفظی)، آشنایی با احادیث ماه رمضان همراه با تصویر سازی از جمله کارگاههای مختلف در راستای اجرای طرح  "ماه نور " در مراکز استان محسوب می شود.

فرزاد رحیمی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی هنری توسط اعضای کانون در این خصوص گفت: تصویر سازی احادیث ماه مبارک رمضان، ایستگاه نقاشی، برگزاری مسابقات نقاشی  و سفالگری، کاردستی، کارت پستال سازی، جزء خوانی اعضا و خانواده ها و...  از دیگر کارگاههایی است که با هدف پرورش خلاقیت و پرورش تفکرات دینی در اعضا صورت می گیرد و در این کارگاهها کودکان و نوجوانان می توانند تصویرهای ذهنی خود از این ماه مبارک را به صورت عینی و ملموس تصویر سازی کنند و در نهایت در نمایشگاهی مورد بازدید اعضا و خانواده ها قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =