کد خبر: 279137
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
بازدید 587
دیدار مربیان مراکز اردستان با فرماندار جدید شهرستان

فرماندار در این دیدار بر حمایت سایر دستگاه ها و سازمان های شهرستان از فعالیت های متنوع مراکز شماره یک و دو کانون در اردستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مسوول و مربیان مراکز شماره یک و دو اردستان با فرماندار جدید این شهرستان دیدار کردند.

حمید رضا تأملی در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه کانون در پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان بر غنی سازی اوقات فراغت آنان به ویژه تقویت روحیه شادابی و نشاط در بین فرزندان تاکید کرد.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: اگر در آینده خواستار جامعه ای پویا و سالم هستیم باید برای این نسل به عنوان آینده سازان اصلی کشور برنامه ریزی اصولی و مناسب داشته باشیم. وی پرهیز از موازی کاری، تخصصی کردن فعالیت ها با توجه به نیاز مخاطبان و جذابیت بخشیدن به فعالیت های فرهنگی را راهکارهایی جهت پویایی هرچه بیشتر برنامه های اوقات فراغت دانست.

 مسوول و مربی مراکز اردستان نیز ضمن تبریک به فرماندار جدید، فعالیت های کانون پرورش فکری به عنوان تنها نهاد تخصصی در امر غنی سازی اوقات فراغت مخاطبان کودک و نوجوان و موقعیت مراکز اردستان در تحقق این مهم را تشریح کردند.

مربیان کانون در ادامه کارگاه های متنوع و ویژه ای که در فصل تابستان برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود را معرفی نمودند.

 ارائه طرح ها و برنامه های پیش بینی شده مراکز، روابط و فعالیت­های برون سازمانی، تشریح طرح کانون مدرسه از دیگر نکاتی بود که در این جلسه از سوی مربیان کانون تشریح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =