نشست راهبردی تدوین برنامه‌های سالانه کانون استان قزوین برگزار شد

در پی دریافت پیش بینی برنامه های معاونت فرهنگی کانون و دستورالعمل کارگاه‌های مراکز کانون، نشسست شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،با هدف تدوین برنامه های سالانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 6 خرداد 97، نشست راهبردی تدوین برنامه‌های سالانه کانون استان قزوین  در دفتر مدیر کل کانون برگزار شد

در این نشست  که با حضور همه اعضا و مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد(به عنوان نماینده مراکز فرهنگی و هنری) برگزار شد، «مژده اروجی» مدیر کل کانون استان قزوین ،بر دقت نظر همکاران خود به شیوه نامه‌های ارسالی تهران به عنوان دستور العمل های راهگشا و تبیین کننده تاکید کرد.

وی با اشاره به پویایی و پاسخگویی کامل این دستورالعمل‌ها به نیازمندی و درخواست‌های توجیهی مراکز در زمینه برگزاری کارگاه‌ها، از کارشناسان خواست تا کتاب کار استان را مبتنی بر موارد ذکر شده دراین دستورالعمل تدوین و به مراکز ارائه کنند.

در ادامه پس از خوانش محتوای پیش بینی برنامه های معاونت فرهنگی و دستورالعمل کارگاه‌های کانون، برای پیاده سازی آن در استان پیشنهاداتی ارائه و به تصویب رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =