بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از پروژه ساختمانی مرکز شماره 4 بیرجند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با حضور درمحل ساخت پروژه ساختمانی مرکز شماره 4 بیرجند، از نزدیک در جریان روند اجرای مراحل ساخت و ساز این مرکز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان به منظور بررسی وضعیت عملیات ساختمانی مرکز فرهنگی هنری شماره 4 بیرجند که در محله مهر شهر قرار دارد، ازاین پروژه بازدید کرد.

حمیدی در این بازدید گفت، خداوند را شاکریم که کار اسکلت فلز ساختمان مرکز شماره 4 بیرجند به اتمام رسیده است، زیرا در محله مهرشهر بیش از 4 هزار کودک و نوجوان برای افتتاح این مرکز فرهنگی هنری لحظه شماری می‌کنند و ما امیدواریم با اختصاص یافتن اعتبارات دولتی مراحل ساخت سرعت بیشتری یابد.

کلنگ ساختمان مرکز شماره 4 بیرجند شهریور 95 با حضور فرماندار، شهردار و جمعی دیگر از مسؤولان شهرستان بیرجند بر زمین زده شده و قرار است طی سه سال عملیات ساختمانی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

در حال حاضر 25 مرکز فرهنگی، هنری ثابت ، سیار و پستی در استان خراسان جنوبی خدمات خود را برای کودکان و نوجوانان ارایه می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =