عضو کانون شهرکرد برنده ی جایزه جشنواره نوجوان سالم

امیر رضا نظری عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 1 شهرکرد رتبه دوم مسابقات نقاشی نوجوان سالم استان را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: امیر رضا نظری عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره 1 شهرکرد با کسب رتبه دوم مسابقات نقاشی در جشنواره نوجوان سالم درخشید.

امیر رضا نظری از اعضای فعال کانون در رشته های مختلف فرهنگی هنری به شمار می آید و پیش از این نیز در مسابقات داستان کوتاه کوتاه سمنان رتبه اول کشوری و مسابقات شعر سرایی دانش آموزان رتبه های برتر را به خود اختصاص داده است.

این عضو شاخص در زمینه های علمی نیز موفق بوده است و در مسابقات انجمن ریاضی دانان جوان نیز موفق به ورود به آزمون جهانی سال 2017 دانشگاه واتر لو شده است.

 کسب رتبه های اول شهرستانی در رشته هند بال، اول استانی در رشته بسکتبال، اول شهرستانی در رشته داستان کوتاه، اول شهرستانی در رشته شعر و اول شهرستانی در رشته نقاشی از دیگر رتبه های کسب شده توسط این عضو نوجوان است.

گفتنی است این نوجوان موفق تا کنون یک کتاب داستان با موضوع رضوی برای گروه سنی کودک با عنوان هدیه به چاپ رسانده است و در جشنواره ی ادبیات کودک و نوجوان رضوی در سال 95 موفق به اخذ رتبه برگزیده در این جشنواره شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =