کد خبر: 279152
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
جلسه تکریم و معارفه معاون فرهنگی کانون

طی نشست شورای فرهنگی معاون اداری مالی کانون به عنوان هماهنگ کننده بخش معاونت فرهنگی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری معرفی و فریبا ریاحی به عنوان معاون فرهنگی این ارگان تکریم شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: طی ابلاغی از سوی فرزاد رحیمی مدیر کل کانون  همزمان با بازنشسته شدن فریبا ریاحی معاون فرهنگی کانون، حجت الله آسمند معاون اداری مالی کانون به عنوان هماهنگ کننده بخش معاونت فرهنگی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری معرفی شد.

بر این اساس فریبا ریاحی معاون فرهنگی کانون طی سی سال خدمت خود در این ارگان متصدی پستهای مربی فرهنگی، مسئول مرکز، کارشناس فرهنگی و معاون فرهنگی بوده است.

حجت الله آسمند نیز از نیروهای متعهد کانون است که دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته مدیریت آموزشی است و از سال 94 تا کنون به عنوان معاون اداری مالی کانون در این ارگان مشغول به کار بوده است و طی بیست و چهار سال سابقه کاری خود در کانون و بهزیستی استان تا کنون متصدی پست های ریاست اداره بهزیستی و معاونت های اجتماعی، پشتیبانی و منابع انسانی، مشارکتها و اشتغال را بر عهده داشته است.

گفتنی است طی این نشست از زحمات سی ساله فریبا ریاحی در کانون تقدیر به عمل آمد و حجت الله آسمند به عنوان نیروی جایگزین وی معرفی شد که از این پس کلیه ی هماهنگی های امور فرهنگی هنری کانون با بخشهای کارشناسی و مراکز استان توسط وی انجام خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =