ایثار و مقاومت کلیدواژه‌ی مهمِ "آزادسازی‌ خرمشهر" بود

واقعه آزادسازی خرمشهر یا اعجاز الهی بود که با مقاومت و فداکاری مردم و رزمندگان به‌دست آمد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کرمان، به بهانه‌ی سالروز آزادسازی خرمشهر نشستی با حضور حجت‌الاسلام طیبی نیا و مربیان مراکز و کارکنان ستادی کانون پرورش فکری کرمان برگزار شد.

طیبی‌نیا با بیان این‌که زنده نگه‌داشتن این ایام موجب عاقبت به خیری  افرادی می‌شود که چنین وقایع مهم و ارزشی را در بین نسل امروزی احیا و حفظ می‌کنند.

 وی گفت: فتح خرمشهررخدادی مردمی و مخلصانه برای رضایت خداوند و دفاع از ارزش‌ها بود و جوانان و نوجوانان امروزنیز بایستی هوشیارانه و با تدبیر در مقابل نقشه های شوم  جبهه استکبار ایستادگی کنند و پیرو ولی زمان خویش باشند.

طیبی‌نیا همچنین به بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره )اشاره و عنوان کرد: انقلاب، اسلام و امام خمینی(ره) سه رکن جدا نشدنی هستند.

وی افزود: انقلاب با اراده امام(ره) و مردم به ثمر نشست و انقلاب اسلامی ایران، اسلام و تشیع را به دیگر کشورها نیز صادر کرد.

حجت‌الاسلام طیبی‌نیا با اشاره به وظایف و مسوولیت کارمندان تصریح کرد:وقتی فرصت خدمت به مردم به ما داده می‌شود فکر نکنیم این مسوولیت‌ها مادام‌العمر است، از ارزشها فاصله نگیریم؛ در مسیر انقلاب باشیم چرا که ماندگاری در همین است.

این نشست با همکاری پایگاه مقاومت شهید مسعود کمالی و حراست کانون پرورش فکری در مجتمع کانون برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =