کد خبر: 279165
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
اولین جلسه شورای فرهنگی کانون استان کردستان در سال 97

اولین جلسه شورای فرهنگی کانون استان کردستان دیروز با حضور کلیه اعضا در دفتر مدیر کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،در این جلسه مدیر کل کانون استان کردستان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: خدا به ما توفیق داده که در کانون مهربانی کار میکنیم و ما باید این مهربانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم ،همانطور که مدیر عامل محترم تاکید دارند کانون مکانی است که باید اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بنا به احادیثی که در سخن بزرگان ماست ما هم این را سرلوحه کار خود قرار میدهیم .

شیخی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که امسال رو سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده اند انشاالله ما هم بتوانیم مثل سالهای قبل با قاطعیت بیشتر این شعار را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود بحث نماز را یک وظیفه الهی دانست و گفت بحث نماز بجز اینکه تکلیف الهی است یک تکلیف اداری هم هست که مراکز این تکلیف را پر رنگ تر با اجرای برنامه های مختلف انجام می دهند و بر اجرای برنامه های مراکز در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

در ادامه این جلسه در مورد تجهیز سالن سینما در مراکز،جشنواره رضوی ،حق عضویت سالانه،گزارش آمارگیری کتاب،پیش بینی برنامه ها،جشنواره نمایش عروسکی،کارگاه نجوم و نمایش عروسکی بحث شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =