کد خبر: 279170
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
شیوه‌نامه کارگاه‌های مراکز کانون تدوین شد

شیوه‌نامه کارگاه‌های مراکز کانون در چهار قالب؛ کارگاه مستمر، کارگاه دوره‌ای، کارگاه تخصصی و کارگاه مهارت‌ها تدوین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، کانون با تکیه بر نیم‌قرن تجربه خود، و در استقبال از ویژه برنامه‌های تابستان با رویکرد احیاء و به روز رسانی محتوای فعالیت‌های مراکز، به بازنگری روش‌های فعالیت پرداخته است.

پرورش فکر و شکوفایی استعدادهای فردی، در محیطی پرنشاط و اثربخش در زندگی اجتماعی مخاطبان در چارچوب برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از توانمندی نیروی متخصص و با تجربه میسر است و برگزاری کارگاه‌ها به عنوان یکی از قالب‌های مناسب در شناسایی، پرورش و هدایت ذوق و استعداد مخاطبان از جمله واسطه‌هایی است که در ترویج، تعمیق و تبدیل فعالیت‌ها به مهارت‌های رفتاری مناسب، موثر است.

در شیوه‌نامه کارگاه‌ها، از کارگاه به عنوان برنامه‌ای فرآیندمحور در راستای اهداف آموزشی و کاربردی با هدایت مربیان و استادان اهل فن در زمان و مکان مشخص یاد شده که به دنبال شناسایی، جذب و پرورش شمار بیشتری از گروه‌های مخاطب علاقه‌مند به فعالیت‌های کانون است.

در این کارگاه‌ها؛ برای خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان فعالیت‌هایی در حوزه فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مهارت‌های زندگی و در قالب چهار کارگاه مستمر، دوره‌ای، تخصصی و مهارت‌ها در نظر گرفته شده است تا ضمن بهره‌مندی از ظرفیت علمی و تجربی چهره‌های برجسته کشور، فعالیت‌های کانون در راستای سلیقه و نیاز مخاطب امروز به روز رسانی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =