ضرورت ارایه پیوست‌های پژوهشی در کانون

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ارایه پیوست‌های پژوهشی در تمامی امور کانون را ضروری دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا زمردیان در آیین معارفه و تودیع مدیرکل آموزش و پژوهش کانون با بیان این مطلب افزود: توجه به پژوهش‌های کاربردی و همچنین پژوهش‌های بنیادین، یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

معاون فرهنگی کانون همچنین اضافه کرد: در این مسیر اداره کل آموزش و پژوهش می‌تواند و باید در تعامل با بخش‌های مختلف کانون و مراکز علمی نقش محوری و تعیین‌کننده‌ای را ایفا کند.

بر همین اساس، در چند روز گذشته، به پیشنهاد معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با حکم فاضل نظری مدیرعامل کانون، نسرین سجادیان عهده‌دار اداره‌کل آموزش و پژوهش شد.

سجادیان مدیرکل جدید اداره کل آموزش و پژوهش، کار خود را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان مربی‌ آغاز کرد و پیش از تصدی این سمت، معاون فرهنگی کانون استان تهران بود.

گفتنی است اصغر باقرزاده مدیرکل پیشین اداره کل آموزش و پژوهش نیز که از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مامور شده بود، با پایان دوران ماموریت و به پیشنهاد خود، به صدا و سیما بازگشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =