کد خبر: 279182
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
روزه داری و کارگاه پرورش حس دینی در کانون

همزمان با ماه مبارک رمضان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو شهرکرد اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشهای دینی جهت اعضای مرکز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهارمحال و بختیاری: همزمان با ماه مبارک رمضان، سمیه ویسی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره دو شهرکرد با تاکید بر لزوم آموزشهای دینی در مراکز کانون به برگزاری کارگاههای پرورش حس دینی با محوریت آموزش آداب اجتماعی روزه داری اشاره کرد.

وی در این خصوص گفت: دعوت از کارشناسان دینی و آموزشهای تخصصی در این راستا از جمله برنامه های پیش بینی شده در این کارگاهها محسوب می شود.

وی با تاکید بر ارائه ی فعالیتهای دینی در کانون، ایجاد زمینه آشنایی با احکام و فرامین دین،  علاقه و انس‌کودکان با قرآن و مفاهیم دینی، استفاده از شیوه های غیر مستقیم و عملی در ارائه و انتقال مفاهیم قرآنی به کودکان و انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی قرآن به کودکان را از جمله اهداف برگزاری این کارگاهها عنوان کرد.

سمیه ویسی  برگزاری کارگاههای دوره ای با محوریت های حجاب و عفاف، آموزش روخوانی و مفاهیم قرآنی، آموزش احکام و... را از جمله برنامه های مستمر دینی در مرکز فرهنگی هنری شماره دو شهرکرد عنوان کرد.

ویسی آموزش کلیاتی درخصوص آداب اجتماعی روزه داری، رسالت روزه دار در اجتماع، روزه خواری وعواقب آن، آسیب های اجتماعی روزه خواری وتفاوت های روزه یاری وروزه خواری برای اعضا، پرسش وپاسخ در این زمینه، با حضور 70 عضو کودک و نوجوان دختر را از جمله فعالیتهای انجام شده در  این کارگاه عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =