شتاب در ساخت مرکز فرهنگی و هنری کانون نشتارود

با حمایت فرماندار تنکابن، ساخت مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در نشتارود، شتاب می گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن صبح روز یکشنبه این هفته در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری استان که در این فرمانداری برگزار شد، ضمن بیان آشنایی‌اش با کانون ،از فعالیت‌های انجام شده در مراکز تنکابن و نشتارود ابراز خرسندی کرد.

«سید امیر حسینی جو» نقش برنامه‌ها و خدمات ارایه شده مربیان کانون در حوزه کودک ونوجوان را قابل ملاحظه و درخور تامل دانست و تصریح کرد: کانون دارای سابقه طولانی در حوزه تربیت است و بر این اساس اعتماد جامعه به این نهاد فرهنگی و تربیتی از ظریب بالایی برخوردار است.

فرماندار تنکابن اظهار داشت: امروزه خانواده برای رشد ذهنی و جسمی فرزندان خود وقت بیشتری صرف می نمایند و به دنبال مراکز آموزشی و تربیتی مطلوب و امین هستند؛ کانون با سابقه طولانی و خدمات موثری که ارایه می نماید می تواند خلاء های بسیاری  را در حوزه‌های فرهنگی پر نماید.

مدیر کل کانون مازندران هم در این دیدار با ارایه گزارشی از برنامه‌ها و ظرفیت‌های کانون پرورش فکری و نیر کانون زبان  در استان و شهرستان تنکابن و شهر نشتارود، با اشاره به اینکه مرکز نشتارود در حال حاضر در فضایی استیجاری فعالیت دارد، از پروژه ساخت مرکز فرهنگی و هنری نشتارود گزارشی ارایه نمود و خواستار حمایت معاون استاندار در جهت تسریع ساخت این مجموعه برای بچه‌های منطقه شد.

محمد علی یزدان شناس با تاکید بر این نکته که؛ کانون با 40 عنوان فعالیت در راستای اهداف تربیتی تلاش می نماید کودکان ونوجوانان را در مسیر رشد استعدادهایشان راهنمایی نماید؛ خواستار حمایت مسؤولان بخصوص فرماندار شهرستان‌ها  از کانون پرورش فکری و توسعه خدمات آن در استان شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز در این جلسه با اعلام رضایت از اثر بخشی فعالیت‌های کانون در مخاطبان کودک ونوجوان از حمایت ویژه این فرمانداری در تکمیل و ساخت مرکز فرهنگی و هنری کانون نشتارود خبر داد.

 در این جلسه، معاون اداری و مالی، مسؤول حراست اداره کل، مسؤولین مراکز تنکابن، نشتارود و کانون زبان تنکابن نیر حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =