کتاب‌خوانی محور فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری اروندکنار

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اروندکنار گفت: محور فعالیت‌های تابستانی مرکز فرهنگی هنری کانون اروندکنار در تابستان 1397 کتاب‌خوانی است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مرجان مدنی با اعلام این مطلب افزود: فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی مرکز فرهنگی هنری کانون اروند ویژه‌ی تابستان 1397 با محوریت کتاب‌خوانی آغاز شده است و کودکان و نوجوانان این خطه از میهن اسلامی در نخستین فعالیت تابستان خود در کانون در برنامه معرفی کتاب "آخرین تکه نان" شرکت کردند.

وی پیرامون این برنامه توضیح داد: اعضا کودک و نوجوان شرکت کننده در این فعالیت ابتدا به همراه مربی خود به مطالعه کتاب پرداختند و در ادامه بچه ها داستان این کتاب را قصه‌گویی کردند.

شابونی قنبری اضافه کرد: در این برنامه کودکان و نوجوانان شرکت کننده همچنین با شرکت در فعالیت کاردستی اقدام به ساخت شخصیت‌های این کتاب کردند.

این مسئول فرهنگی در ادامه بیان کرد: بچه‌ها در آخرین فعالیت خود با استفاده از داستان کتاب و شخصیت‌های کاغذی ساخته شده توسط خودشان به اجرای نمایش کاغذی پرداختند.

مدنی در پایان یادآور شد: این مرکز فرهنگی هنری کانون در تابستان سال جاری با برنامه‌ریزی‌های که انجام داده است در قالب کلاس های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی آماده استقبال از کودکان و نوجوانان اروندکناری است و از خانواده‌ها دعوت می‌کنیم فرزندان 7 تا 17 سال خود را برای پر کردن اوقات فراغتشان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیاورند تا از فعالیت‌های این نهاد فرهنگی بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =