تدارک برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی از تدارک برنامه‌های جذاب و متنوع برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده با اعلام این‌ مطلب افزود: مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را در همین راستا تدارک دیده‌اند و هم اکنون آماده ثبت نام از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برای این فعالیت‌ها هستند.

وی با اشاره به تنوع کارگاه‌های ویژه و فعالیت‌های در نظر گرفته‌شده افزود: این فعالیت‌ها و کارگاه‌ها علاوه بر تابستان در طول سال نیز تداوم خواهد داشت.

یوسف‌زاده 7 مرکز فرهنگی هنری کانون تبریز و نیز مراکز کانون در شهرستان‌های آذرشهر، عجب‌شیر، مراغه، بناب، ملکان، چاراویماق، هشترود، میانه، بستان‌آباد، ورزقان، اهر، مهربان، سراب،کلیبر، مرند، هادیشهر و شبستر را از جمله مراکزی عنوان کرد که محل برگزاری این کارگاه‌ها و فعالیت‌ها هستند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در عین حال افزود: کارگاه‌های شعر و داستان، قرآن، رباتیک، کارگاه‌های پرورش خلاقیت و مهارت‌های تفکر و فلسفه برای کودکان، نجوم، کاردستی، نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، پویانمایی و فیلم‌سازی را از جمله کارگاه‌های ویژه مراکز کانون آذربایجان شرقی در سال جاری عنوان و اظهار امیدواری کرد این کارگاه‌ها با استقبال گسترده‌تری نسبت به سال‌های قبل برگزار شود.

 یوسف‌زاده با اشاره به موفقیت‌های کانون استان آذربایجان شرقی در زمینه اوقات فراغت در سال گذشته افزود: خوشبختانه این اداره کل در سال‌های 95 و 96 به عنوان یکی از دستگاه‌های موفق در زمینه اوقات فراغت معرفی شد.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی بهره‌مندی از مربیان خلاق و توانمند در برپایی این کارگاه‌ها و ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت از جمله دلایل افزایش رویکرد خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندان خود در این برنامه‌ها عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =