ساخت مرکز فرهنگی‌هنری کانون نشتارود شتاب می‌گیرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در استان مازندران حمایت بیشتر خود برای سرعت‌بخشی به کار ساخت مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان نشتارود را اعلام کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سیدامیر حسینی‌جو در دیدار با محمدعلی یزدان‌شناس مدیرکل کانون استان مازندران با اعلام این خبر گفت: با کانون و فعالیت‌های آن به خوبی آشنایی دارم و نقش برنامه‌ها و خدمات این مجموعه فرهنگی در حوزه کودک ونوجوان را قابل ملاحظه و درخور تامل می‌دانم.

وی در ادامه افزود: کانون پرورش فکری دارای سابقه طولانی در حوزه پرورش و تربیت کودکان و نوجوانان است و جامعه  و خانواده‌ها به این نهاد فرهنگی و تربیتی  اعتماد زیادی دارند.

فرماندار تنکابن هم‌چنین یادآور شد: امروزه خانواده‌ها برای رشد ذهنی و جسمی فرزندان خود وقت بیشتری صرف می‌کنند و همواره به دنبال مراکز آموزشی و تربیتی مطلوب هستند و کانون، با سابقه طولانی و خدمات موثری که ارایه می‌دهد می‌تواند بسیاری از کاستی‌های این حوزه را پوشش دهد.

در این نشست هم‌چنین مدیرکل کانون مازندران با ارایه گزارشی از برنامه‌ها و ظرفیت‌های کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران در سطح استان، شهرستان تنکابن و شهر نشتارود خاطرنشان کرد فعالیت‌های مرکز فرهنگی‌هنری کانون نشتارود در حال حاضر در فضایی استیجاری صورت می‌گیرد.

یزدان‌شناس با اشاره به این‌که کانون با بیش از 40 عنوان فعالیت در زمینه‌ی اهداف تربیتی تلاش می‌کند خواستار حمایت بیشتر مسوولان به‌ویژه فرمانداران برای کمک به توسعه خدمات در استان مازندران شد.

این نشست روز 6 خرداد 97 با حضور معاون اداری و مالی، مسوول حراست کانون مازندران، مسوولان مراکز تنکابن، نشتارود و کانون زبان این شهر در فرمانداری تنکابن برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =