کد خبر: 279199
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
بازدید 1786
انتصاب مدیر کل آموزش و پژوهش کانون

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پژوهش کانون که صبح روز دوشنبه ۷ خرداد صورت پذیرفت، سیده نسرین سجادیان با حکم فاضل نظری، عهده‌دار اداره‌ کل آموزش و پژوهش شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، سیده نسرین سجادیان که چند روز گذشته از سوی مدیرعامل کانون، به مدیرکلی آموزش و پژوهش منصوب شد، طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی کانون، مدیر کل کانون استان تهران و جمعی از مسئولان حکم خود را دریافت کرد.

محمدرضا زمردیان در این آیین ارائه پیوست‌های پژوهشی در تمامی امور کانون را ضروری دانست و افزود: توجه به پژوهش‌های کاربردی و همچنین پژوهش‌های بنیادین، یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

محمدرضا زمردیان همچنین اضافه کرد: در این مسیر اداره کل آموزش و پژوهش می‌تواند و باید در تعامل با بخش‌های مختلف کانون و مراکز علمی نقش محوری و تعیین‌کننده‌ای را ایفا کند.

گفتنی است سجادیان پیش از تصدی این سمت، چند سالی مربی فرهنگی کانون استان اصفهان بود و پس‌ازآن در پست مربی مسئول، کارشناس فرهنگی، کارشناس آموزش و پژوهش در کانون تهران مشغول به کار بوده و آخرین مسئولیت وی معاون فرهنگی کانون استان تهران بوده است.

وی هم‌اکنون به پیشنهاد معاون فرهنگی کانون و حکم مدیرعامل، جایگزین اصغر باقر زاده در سمت مدیرکل آموزش و پژوهش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =