«با روح خدا، در ماه خدا» عنوان ویژه‌برنامه‌های کانون گیلان شد

مدیر کل کانون گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با عنوان «باروح خدا، در ماه خدا» درمراکز فرهنگی هنری این مجموعه‌ی فرهنگی در سراسراستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، اسفندیار ضیائی با اعلام این خبر افزود: معرفی ابعاد مختلف شخصیتی بنیان‌گذارکبیر انقلاب اسلامی(ره) و تبیین دیدگاه‌های دینی و سیاسی امام برای جامعه، به ویژه‌کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری این ویژه‌برنامه‌هاست.

مدیرکل کانون استان گیلان درادامه، ‌هم زمانی بیست و نهمین سال‌گرد ارتحال امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان را فرصتی ارزش‌مند عنوان‌کرد و از اجرای  فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی مربیان کانون برای مخاطبان سخن‌گفت.

مدیرکل کانون استان گیلان در عین‌حال نیازهای جامعه به بهره‌گیری از سیره عملی و تفکر مبتنی بر باورهای اسلامی امام راحل(ره) را خاطرنشان‌کرد و با تاکید بر این موضوع که اندیشه‌های بنیان‌گذارکبیر انقلاب   درتمامی زمان‌ها جاری و ساری است، افزود: امروزه کودکان و نوجوانان ایران اسلامی بیش از هرچیز دیگر نیازمند آشنایی افزون‌تر با این اندیشه‌ها هستند.

وی درهمین زمینه رسالت‌کانون را در پرورش نسلی باورمند به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی مورد تاکیدقرار داد و با یادآورشدن تلاش‌های روزافزون بیگانگان برای «نفوذ» گفت: برنامه‌ریزی هدف‌مند و ارایه‌ی خلاقانه‌ی برنامه‌ها از سوی مربیان کانون برای مقابله با این تهدید، اثربخش و تاثیرگذاراست.

این مدیر فرهنگی درپایان محل برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام خونین پانزده خرداد را در مرکز استان، کانون شماره یک رشت واقع در پارک قدس اعلام و از تمامی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برای حضور در این مراسم دعوت‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =