کودکان و نوجوانان خوزستانی در کانون با فرهنگ مقاومت اسلامی آشنا می‌شوند

در نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان خوزستان بر آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ مقاومت اسلامی تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، رضا داوودی دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان خوزستان گفت: جمعیت دفاع از ملت فلسطین تشکلی غیردولتی است که موضوع اصلی فعالیت‌های خود را دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی و نظام سلطه غربی قرار داده است.

وی با بیان این‌که رسالت این جمعیت پاسداری از اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مورد فلسطین به‌عنوان آرمان مشترک امت اسلامی و حمایت از مبارزات ملت فلسطین است افزود: «جمعیت دفاع از ملت فلسطین» بنا بر اساسنامه خود، در چهار زمینه فلسطین، صهیونیسم، رژیم صهیونیستی و جبهه مقاومت فعالیت می‌کند و ما تلاش می‌کنیم پیام مبارزات ملت فلسطین را از طریق اشاعه و ترویج آرمان‌ها و دستاوردهای گوناگون برای نسل جوان ایران و جهان به زبان روز و علمی و مبارزه با آموزه‌های غلط و مفاهیم و تفکرات انحرافی انجام دهیم.

داوودی با اشاره به فعالیت‌های خوب کانون در مناسبت‌های مختلف مخصوصاً روز جهانی قدس خواستار همکاری بیشتر کانون در آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ مقاومت اسلامی شد.

غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این نشست با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ مقاومت اسلامی گفت: مقاومت و مبارزه تنها راه نجات مستضعفان جهان از شر صهیونیسم بین‌المللی و عمال آن است و ما در کانون به‌عنوان یکی از متولیان امر فرهنگ می‌توانیم با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مختلف برای کودکان و نوجوانان در ترویج فرهنگ مقاومت اسلامی نقش مؤثری داشته باشیم.

گفتنی است: این نشست بعدازظهر روز سه‌شنبه، هشتم خردادماه با حضور مدیرکل و معاون اداری مالی کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان و دبیر و مسئول هیأت اجرای جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان خوزستان در شهرستان اهواز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =