کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون در ماه رمضان قرآن کریم را ختم می‌کنند

کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری خوزستان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان با شرکت در فعالیت مذهبی، قرآن کریم را ختم می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرهای مختلف استان خوزستان با میزبانی بچه‌ها در محافل انس با قرآن، و ختم گروهی قرآن کریم، کودکان و نوجوانان را با آموزه‌های کتاب وحی آشنا می‌کنند.

در ایام ماه مبارک رمضان همچنین در قالب اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش خلاق، معرفی و روخوانی کتاب، بازی و سرگرمی، نمایش فیلم نقاشی، خوشنویسی، سفال، کارهای دستی همچون ساخت ماکت‌هایی با استفاده از آیات و سوره‌های مختلف قرآن و... توسط مربیان فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون در 30 شهر استان خوزستان، کودکان و نوجوانان هرچه بیش‌تر با مفاهیم قرآنی، سوره‌های قرآن و زندگینامه پیامبران، امامان و معصومین علیه‌السلام آشنا می‌شوند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان 54 مرکز ثابت، 6 مرکز سیار شهری و روستایی و یک مرکز پستی در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندرامام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، کارون، هویزه، شادگان، رفیع و هفتکل دارد که با شروع ماه مبارک رمضان با برگزاری برنامه‌های آشنایی با قرآن کریم، حدیث و احکام به استقبال کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۷ سال رفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =