برگزاری کارگاههای تابستانه در کانون چهار محال و بختیاری

اعضای مراکز و دانش آموزان استان طی تابستان سال جاری از بیست فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان: با توجه به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و اعضای  مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی طی تابستان سال جاری در مراکز کانون برگزار خواهد شد.

بر اساس این خبر تنوع فعالیتهای فرهنگی هنری از جمله مواردی بوده است که در پیش بینی این برنامه ها صورت گرفته است و این کارگاه‌ها علاوه بر تابستان در طول سال نیز تداوم خواهد داشت.

فعالیتهای فرهنگی هنری تابستانه کانون در 21 مرکز ثابت در 9 شهرستان استان از 27 خرداد ماه 97 آغاز به کار خواهد کرد و فعالیتهایی چون: قرآن، رباتیک، نگارگری و تذهیب، معرق و منبت، موسیقی کودک، مهندسی خلاق، روخوانی کتاب، گلایدر، نوشتن خلاق، عکاسی، شاهنامه خوانی،  نجوم، کاردستی، نقاشی و طراحی، خوشنویسی، سفالگری، پویانمایی و ساخت عروسکهای نمایشی و  ویترای و چرتکه از جمله کارگاههای پیش بینی شده در این دوره از کلاسهای دوره ای کانون است.

گفتنی است: بهره‌مندی از مربیان خلاق و توانمند در برپایی این کارگاه‌ها و ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت از جمله مواردی است که به صورت ویژه در این دوره از کلاسها مورد توجه قرار گرفته است و زمان ثبت نام این کارگاهها از 22 اردیبهشت ماه در کلیه ی مراکز کانون استان صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =