تجربه‌ی یک دوستی تازه در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

اعضای کودک کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و کودکان محروم از نعمت پدر و مادر پیمان دوستی بستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، اعضای کودک مراکز فرهنگی هنری زاهدان یک دوستی تازه را تجربه کردند.

در این تجربه که به همت تعدادی از همکاران کانون و مسئولانی از استانداری و آموزش و پرورش شکل گرفت، کودکان محروم از نعمت پدر و مادر با حضور در مجتمع کانون لحظه‌های شادی را سپری کردند.

مهمانان ابتدا در میان استقبال اعضای کانون، که با لباس‌های متحد الشکل با نقش مرغک کانون به استقبال آنان رفته بودند، وارد سالن سینمای کانون شدند و به قصه گویی مربیان گوش فرادادند.

برگزاری مسابقه بخش دیگری از ویژه برنامه‌ی کانون برای آنان بود و در ادامه پویانمایی کشاورز و ربات لبخند را بر لبانشان نشاند.

کارگاه کاغذ و تا بهانه‌ی دیگری شد برای ساخت موشک‌هایی که قرار بود پیام دوستی اعضای کانون و کودکان مراکز خودگردان بهزیستی را برای یکدیگر ارسال کند و این مهم با حضور آنان در کنار حلقه‌های نمادین دوستی به انجام رسید.

با توجه به فرارسیدن زمان افطار، دوستان تازه با حضور در صف نماز و در فضایی معنوی نماز خواندند و پس از آن اعضای کانون، که میزبان بودند، از دوستان خود پذیرایی کردند.

رصد ماه و ستارگان و اهدای کتاب بخش پایانی این روز به یاد ماندنی بود که لحظه‌های شادی را برای حاضران خلق کرد.

قابل ذکر است در ابتدای این ویژه برنامه مدیرکل کانون استان، در سخنانی کوتاه، ضمن تبریک ماه رمضان و میلاد امام حسن(ع) به مهمانان کودک مراکز خودگردان بهزیستی گفت: اعضای کانون علاقه‌مند دوستی با شما هستند و برای دیدار با شما لحظه شماری می‌کردند و ما امروز در کنار هم جمع شده‌ایم تا پیمان دوستی ببندیم و برای محکم کردن این دوستی تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =