شمیم رمضان در کانون گیلان

ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به همت همکاران ستادی و مربیان مراکز فرهنگی هنری درحال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، ماه میهمانی پروردگار فرصتی مغتنم، به ویژه برای فعالان عرصه‌ی فرهنگ است تا بیش از هرزمان دیگر به تعمیق باورهای مذهبی بپردازند و دراین مسیر برای انتقال مفاهیم اسلامی به مخاطبان تلاش‌کنند.

برهمین اساس همکاران ستادی هم‌گام با مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون به برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های متناسب با این ماه پُر برکت پرداخته و افزون بر فضاسازی مناسب و برپایی نماز جماعت، بهخوانش دعاهای ماه مبارک رمضان می‌پردازند.

برپایی محفل اُنس با قرآن و طرح پرسش‌های مذهبی، ازدیگر برنامه‌های ماه میهمانی خداوند همکاران ستادی است و در این میان حجّت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن‌زاده، امام جماعت ماه مبارک رمضان کانون گیلان ضمن پاسخ‌گویی به سئوال‌های شرعی حاضران، پیرامون مسایل اساسی دین مبین اسلام و چگونگی بهره‌گیری از آموزه‌های انسان‌ساز آن برای پیشرفت فردی و اجتماعی مطالبی را ارایه‌می‌کند.

درهمین حال با پیچیدن عِطر رمضان در مراکز فرهنگی هنری استان گیلان، مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی نیز به پرورش حس دینی و تعمیق باورهای دینی کودکان و نوجوانان می پردازند.

اجرای فعالیت‌هایی چون: قصه‌گویی، نشریه‌نگاری، معرفی‌کتاب، آشنایی با قرآن، احکام و حدیث و هم‌چنین  برپایی نشست‌های تربیتی و تشکیل‌ کارگاه‌های مختلف فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی ازجمله برنامه‌های هدف‌مند مربیان برای آینده‌سازان ایران اسلامی است.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =