کد خبر: 279252
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
گرامی‌داشت هفته محیط زیست در کانون نهبندان

اعضای مرکز فرهنگی هنری نهبندان با حضور در کارگاه کاردستی و نمایش فیلم با یک‌دیگرپیمان بستند، دوست‌دار محیط زیست باشند و برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست بین کودکان و نوجوانان تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با هفته محیط زیست،  اعضای مرکز فرهنگی هنری نهبندان میزبان محمد کاظم شکرگزار رییس اداره حفاظت محیط زیست نهبندان شدند.

شکرگزار در این دیدار ضمن گفت‌وگو با اعضا و پاسخ به سوالات آنان گفت: حفاظت از محیط زیست و هر چه در آن وجود دارد، ریشه در فرهنگ و اعتقادات ملت ‌ها دارد و ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری از محیط پیرامون زندگی یک امر ارزشمند انسانی است.     

رییس اداره حفاظت محیط زیست نهبندان در ادامه گفت: اگر چه با توجه به شرایط موجود که متأسفانه شاهد نابودی محیط زیست هستیم، جامعه جهانی تصمیم گرفت هفته‌ای را به نام محیط زیست تعیین کند، ولی باید بدانیم حفاظت از محیط زیست تنها در این هفته  یک وظیفه نیست، بلکه برای بقای زندگی باید  از محیط زیست و هرآن‌چه در آن وجود دارد، حفظ و نگهداری  کرد.

 در ادامه اعضا در کارگاه‌های کاردستی در قالب گروه با کشیدن نقاشی انواع گونههای جانوری محیط زیست پیرامون زندگی خود با یکدیگر عهد و پیمان بستند بیشتر از گذشته در ترویج حفظ  محیط زیست کوشا باشند.

پایان بخش این ویژه برنامه پخش فیلم‌های مستند با موضوع محیط ز یست بود که مورد توجه اعضا قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =