کد خبر: 279256
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
بازدید 747
نشست راهبردی تدوین برنامه های سالانه کانون استان اصفهان

نشست راهبردی جهت تدوین برنامه های سالانه کانون استان با حضور مدیرکل، معاونین، کارشناسان مسوول و کارشناسان فرهنگی،هنری و ادبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهدی قربانی ضمن تاکید بر انتظارت استان در ارتقاء استمرار حضور اعضا و سرانه امانت کتاب، همکاران را به دقت نظر در تدوین برنامه های استانی بر اساس خط مشی راهبردی معاونت فرهنگی فراخواند. وی در ادامه با تشریح پیش بینی برنامه ها به بیان اهداف و سیاست های اجرایی و عملیاتی برنامه ابلاغی پرداخت.

بررسی و تبیین برنامه سال 97 معاونت فرهنگی کانون، تاکید بر ارتقاء سطح کیفی فعالیت ها در مراکز استان در برنامه های نظارتی سال 97، توجه ویژه به سه موضوع مهم جذب،پایدارسازی و افزایش سرانه امانت کتاب، لزوم توجه جدی نسبت به استفاده صحیح از منابع و استعدادهای داخلی، توصیه به تبادل و تعامل فرهنگی با سایر مجموعه های فعال در زمینه کودک و نوجوان، توجه به ایده های خلاق و نوآورانه در اجرای برنامه ها، عمق بخشی نسبت به برنامه های مناسبتی ملی و دینی در مراکز استان و نظارت دقیق بر حسن اجرای برنامه ها در طول سال جاری توسط واحدهای کارشناسی محورهای موضوعی مورد بحث در این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =