روزه‌داران کوچک، ولادت امام حسن(ع) را جشن گرفتند

در پانزدهمین روز از ماه پرفیض رمضان، اعضا و مربیان مرکز شماره ۱۲ کانون استان تهران هم‌زمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) با برگزاری ویژه‌برنامه‌ای، این مناسبت فرخنده را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، روز پنج‌شنبه دهم خرداد ۱۳۹۷، اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۲ کانون استان به همراه مربیان خود، جشن ولادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن مجتبی(ع) را جشن گرفتند.

بنا براین گزارش، در این جشن که در راستای ترویج فضائل اخلاقی و معنوی آن امام همام و با هدف گسترش سنت حسنه افطاری‌ دادن به روزه‌داران و تأکید بر فرهنگ روزه‌داری و مفاهیم دینی توسط مربیان مرکز و با مشارکت شورای والدین و اعضای ارشد، برنامه‌ریزی و برگزار شد، ۷۰ نفر از اعضای کودک روزه اولی و دیگر اعضای نوجوانان میهمان بودند.

این جشن با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط امیررضا باقری عضو کودک آغاز شد. معرفی وقایع ، قرائت دعای توسل، معرفی شخصیت امام حسن (ع) و مسابقه  توسط اکرم صحتی، رستمی و مژده حسنی، مربیان این کتابخانه به اجرا درآمد.

اعضای روزه‌دار پس از شرکت در این جشن مذهبی، با صوت خوش امیرحسین دهقان پور مؤذن کوچک این مرکز نماز را برپا داشتند و سپس بر سر سفرۀ ساده و صمیمانه افطار نشستند و روزی خاطره‌انگیز را در کنار هم به ثبت رساندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =