کد خبر: 279265
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
نخستین نشست فصلی سال 97 مربیان ادبی در شهرکرد

نخستین نشست فصلی مربیان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری با محوریت تبیین برنامه های سال 97 تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: نخستین نشست فصلی مربیان ادبی کانون با حضور مربیان ادبی استان، کارشناسان ستادی و معاونت اداری مالی، فرهنگی کانون برگزار شد.

در این نشست طرح های خلاق و کارگاههای ادبی شعر و داستان مربیان ادبی بررسی و تحلیل شد و راهکارهایی جدید برای برگزاری این کلاسها به مجریان این طرحها پیشنهاد شد.

تحلیل آماری کارگاههای ادبی و پیش بینی حضور اعضای فعال در این کارگاهها از دیگر برنامه های اجرا شده در این نشست محسوب می شد.

در این نشست برنامه های یکساله مربیان ادبی اعلام و برنامه ریزی های متناسب برای عملی کردن و اجرای این برنامه ها پیش بینی  شد.

بررسی انتظارات ستاد و مراکز از اجرای برنامه ها و فعالیتهای ادبی در سال 97 از دیگر بخشهای مورد بررسی در این نشست بود که به صورت مجزا تحلیل شد.

گفتنی است بخش ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با همکاری 12 نیروی ادبی در 17 مرکز فرهنگی هنری ثابت و 12 روستا در بخش مکاتبه ای سالانه بیش از 5 هزار کودک و نوجوان را تحت پوشش فعالیتهای ادبی خود قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =