کد خبر: 279285
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
بازدید 580
شاهرود و میامی؛ دستگاه اجرایی برتر در اوقات فراغت

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شاهرود و میامی، دستگاه اجرایی برتر در اوقات فراغت معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، حمیرا طاهری مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری شاهرود از انتخاب این مرکز به عنوان دستگاه اجرایی برتر در اوقات فراغت خبر داد و گفت: در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور محمدرضا هاشمی فرماندار و رئیس این ستاد در محل فرمانداری شهرستان شاهرود برگزار شد از دستگاه‌های اجرایی، کارشناسان و اعضای تیم نظارت با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره تجلیل شد.

طاهری خاطرنشان کرد: از سوی مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری در سال ۹۶، تعداد یک‌هزار و ۹۶۸ فعالیت در قالب کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، اسلامی و... برای بیش از ۲۱هزار و ۸۷۶ عضو کودک و نوجوان اجرا و تعداد ۵هزار و ۱۸۸ جلد کتاب نیز به اعضا امانت داده شد.

وی در پایان تصریح کرد: مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری شاهرود، سه‌هزار و ۵۲۵ عضو و تعداد ۲۰هزار و ۱۸۱ جلد کتاب دارد.

ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی نیز اظهار داشت: در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان که با حضور محمدمهدی کریمی فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی در محل فرمانداری برگزار شد از شش دستگاه برتر در حوزه‌ی اوقات فراغت تجلیل شد و در این بین، کانون پرورش فکری میامی رتبه نخست جشنواره برترین‌های اوقات فراغت سال ۹۶ را به خود اختصاص داد.

رحیمی خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی تعداد ۹۹۶ عضو و تعداد ۱۲هزار و ۴۱۶ جلد کتاب دارد و مربیان این مرکز فرهنگی‌هنری در سال گذشته برای ۲۳هزار و ۱۶ مخاطب کودک و نوجوان، تعداد یک‌هزار و ۴۸۷ دفعه فعالیت متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و... اجرا کردند و تعداد ۵هزار و ۹۵ جلد کتاب هم به اعضای خود امانت دادند.

گفتنی است؛ فرماندار میامی در بخشی از لوح تقدیر رحیمی از مجموعه تلاش‌های مؤثر ایشان و همکاران کانون پرورش فکری که از سوی کمیسیون ارزیابی ستاد ساماندهی امور جوانان به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر سال ۹۶ در عینیت بخشیدن به شعار «جوان‌باوری و جوان‌یاوری» انتخاب شدند، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =