گرامی‌داشت سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در مرکز فرهنگی هنری مجتمع زاهدان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: اندیشه و حرکت امام خمینی(ره) دنیا را تکان داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در مرکز مجتمع کانون استان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در ابتدای این ویژه برنامه، ضمن خیرمقدم به مهمانان، سخنان خود، در جمع اعضای مرکز مجتمع، را با پرسش در خصوص پرچم ایران، رنگ‌ها و نمادهای آن آغاز کرد و در ادامه با تسلیت فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) از کودکان در مورد زندگی پر بار رهبر کبیر انقلاب پرسید.

معصومه هادی سپس با جمع‌بندی سخن اعضا گفت: امام هم یک روز هم سن شما بودند و به دلیل اینکه از همان روزهای کودکی و نوجوانی به مطالعه علاقه داشتند، اطلاعات فراوانی در مورد ایران و دیگر کشورها کسب کرده بودند که باعث شد انتقاداتی نسبت به حکومت وقت ایران داشته باشند و هنگامی که نابرابری‌های بیشتر شد، امام با کمک مردم توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند و آغازگر فصل جدیدی از تاریخ ایران باشند و امام با نیروی اندیشه و حرکتی که آغاز کردند دنیا را تکان دادند.

وی که با فعالیت معرفی شخصیت اعضای کودک را با بخشی از شخصیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی آشنا کرد، از مهمانان کودک کانون خواست با تلاش و کوشش خود قدر زحمت‌های امام و همه‌ی کسانی را که برای ایران زحمت کشیدند، بدانند و از این گنجینه محافظت کنند.

مدیرکل کانون استان سپس از خانواده‌های اعضا، به خاطر حمایت از حضور فرزندانشان در کانون پرورش فکری تشکر کرد.

قابل ذکر است در ادامه از اعضای هنرمند فعال در برنامه و گروه سرود مرکز مجتمع با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =