کد خبر: 279297
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
خورشید در کوچ

هم‌زمان با فرا رسیدن سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) ویژه برنامه‌ای به منظور آشنایی اعضا با شخصیت ایشان در مرکز شماره هفت مشهد اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، این ویژه برنامه با هدف شناخت هر چه بیشتر اعضا با شخصیت و اندیشه‌های امام راحل (ره) و با عنوان " خورشید در کوچ " برگزار شد.

سارا امیدوار ، مربی مسوول مرکز ۷ مشهد با اعلام این خبر گفت: از آنجا که معرفی شخصیت والای بنیانگذار انقلاب اسلامی به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و شناساندن ارزش‌های انقلاب به کودکان و نوجوانانِ امروز از ضروریات و مهم‌ترین وظایف فرهنگی و اعتقادی ماست ، بر آن شدیم تا با اجرای چند فعالیت فرهنگی، در این امر مهم انجام وظیفه کنیم .

امیدوار افزود: در این ویژه برنامه ضمن معرفی کتاب «خورشید در کوچ» با اعضای کتابخانه به گفت‌وگو درباره‌ی شخصیت امام خمینی(ره) پرداختیم. در این کتاب که از مجموعه روزها و یادها انتخاب شده و از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌باشد، با نگاهی روایی و تاریخی به سال ارتحال امام خمینی(ره) اشاره دارد و وقایع تاریخی از روز 13 خرداد 1368 در بیمارستان بقیه‌الله جماران آغاز و با خاکسپاری امام راحل در روز 16 خرداد به پایان می‌رسد.

روخوانی کتاب، شعر خوانی و تهیه نشریه دیواری متناسب با این ایام از جمله برنامه‌هایی بود که با هدف آشنایی بیشتر نسل امروز با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام(ره) و توانمندسازی آنان در جهت تحقق آن اهداف در مرکز فرهنگی هنری شماره7 مشهد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =