کد خبر: 279322
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
بازدید 1309
گرامی‌داشت روز قدس در کانون پرورش فکری سمنان

مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با شرکت در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از کودکان مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با شرکت در راهپیمایی روز قدس و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، برپایی ایستگاه نقاشی و ادبی، حمایت خود را از کودکان مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند.

براساس این گزارش، به همت مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی ایستگاه ادبی با عنوان «سنگ و خون» در پایگاه مصلی این شهرستان برگزار شد.

اعضای دختر کودک مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان در کارگاه فعالیت‌های فرهنگی مانند معرفی وقایع، معرفی کتاب و شخصیت، قصه‌گویی و نمایش خلاق با روز جهانی قدس آشنا شدند.

هدف از اجرای این برنامه، بیان ارزش و اهمیت ‌روز قدس و همچنین ارزش اتحاد و همدلی مسلمانان در سراسر جهان و تشویق اعضا به حضور پرشور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، عنوان شد.

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مهدی‌شهر نیز با همکاری سپاه ناحیه این شهرستان در ایستگاه نقاشی روی صورت، پس از آشنایی مخاطبان کودک و نوجوان با سرزمین فلسطین و دفاع از کودکان مظلوم غزه، علت نامگذاری روز قدس، با به تصویرکشیدن پرچم ایران و فلسطین، نفرت خود را از رژیم صهیونیست و اسرائیل و آمریکا ابراز داشتند.

گفتنی است؛ با همکاری مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سرخه و ستاد نماز جمعه این شهرستان، غرفه نقاشی با موضوع «فلسطین من» در محل حسینیه شهدا برگزار و با استقبال پر شور کودکان و نوجوانان و والدین آنها روبرو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =