ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) ، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، چندین ویژه برنامه مناسبتی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آستانه سال‌روز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع، یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی را گرامی داشتند.

مرکز فرهنگی و هنری الوند فعالیت‌هایی مانند معرفی وقایع(رحلت امام خمینی(ره)، دل نوشته (نامه ای به رهبر مهربانی‌ها)، کارگاه نشریه دیواری، روخوانی کتاب کوچ خورشیدومعرفی شخصیت حضرت امام(ره) را برای 18 عضو کودک و نوجوان دختر اجرا کرد.

در مرکز فرهنگی و هنری آوج به این مناسبت، فعالیت‌هایی مانند معرفی شخصیت، شعرخوانی، خاطره خوانی از حضرت امام(ره)، معرفی زادگاه امام و قصه گویی انجام شد.هم‌چنین دراین مرکز به مناسبت شب‌های احیا و شب قدر، مراسم افطاری برای اعضای روزه‌اولی برگزار شد.هم‌خوانی آیت الکرسی، سوره مبارکه قدر و زیارت عاشورا از برنامه‌هایی بود که در این مراسم افطاری برای 42 عضو کودک و نوجوان انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین با حضور 41 عضو نوجوان دختر، ویژه برنامه «در سوگ رهبر» اجرا شد.معرفی شخصیت، قصه گویی، شعرخوانی، کارگاه کاردستی، نمایش نماهنگ ‌های روز رحلت امام(ره) و کارگاه ادبی (دل نوشته ای برای امام(ره) از فعالیت‌های این برنامه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین نیز به همین مناسبت، فعالیت‌های کارگاه نشریه دیواری، معرفی شخصیت ،زندگی نامه و آثار امام (ره) و خاطره گویی انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =