کارکنان و اعضای کانون استان اردبیل در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند

هم‌زمان با سراسر کشور؛ کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، هم‌زمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، کارکنان و اعضای کانون استان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایان با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت‌فقیه بار دیگر از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت کردند و انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی در اعمال فشار به ملت‌های مظلوم به‌ویژه مردم فلسطین و کشتار مردم بی‌گناه غزه اعلام کردند.

شایان‌ذکر است، برپایی ایستگاه‌ فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس ازجمله برنامه‌های کانون در این روز بود.

حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان «روز جهانی قدس» نام‌گذاری کردند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =