کد خبر: 279353
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
بازدید 510
ترویج فرهنگ دینی در مراکز کانون

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فضای مناسبی برای ترویج فرهنگ دینی برای کودکان و نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان، جلسه شورای نماز با حضور سید مرتضی حسنی حلم ریاست ستاد اقامه نماز استان همدان در کانون برگزار شد.

سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون با موضوع نماز پرداخت و افزود در سال 96 چهار صدو 32 عنوان برنامه با محوریت نماز برای پنج هزارو 76 عضو در مراکز 41 گانه کانون برگزار شده است.

وی نشریه دیواری، نقاشی، داستان، انیمیشن، جلسات آموزشی، مسابقه اذان، کتابخوانی، بهشتیان کوچک و ... را از جمله برنامه‌های اجرا شده نام برد و بر استمرار این برنامه‌ها در سال جدید تاکید کرد.

سید مرتضی حسنی حلم ریاست ستاد اقامه نماز استان همدان با ارزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، هدایت و تقویت کودکان و نوجوانان را در مراکز کانون قابل تقدیر دانست و خاطر نشان کرد: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فضای مناسبی برای ترویج فرهنگ دینی برای کودکان و نوجوانان است.

وی گفت: فضاهای کانون بستر مناسب و سالمی برای تربیت کودکان و نوجوانان در راستای مهارت فکری، تخیلی و ادبی بوده که می تواند خلاء مهارت آموزشی در جامعه را پر کند.

ریاست ستاد اقامه نماز در ادامه توجه به آموزش‌های غیر مستقیم را یکی از تاثیرگذارترین فعالیت در راستای ارائه خدمات فرهنگی، هنری، ادبی و به ویژه دینی نام برد.

در این جلسه لوح سپاس از عملکرد کانون در راستای ترویج نماز در سال 95 که شایسته تقدیر شده بود به مدیر کل کانون اهداء شد.

بر اساس این گزارش دوره آموزشی نماز با همکاری ستاد اقامه نماز برای تمامی کارکنان کانون در دو کارگاه تا پایان شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =