کد خبر: 279356
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴
بازدید 512
نشست توجیهی برنامه‌های کانون استان یزد در سال ۹۷

با حضور سرپرست، کارشناسان، مربیان مسوول مراکز فرهنگی هنری استان و شهرستان یزد نشستی پیرامون برنامه‌های سال ۹۷، برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، با حضور محمدرضا آخوندی سرپرست کانون استان، کارشناسان، مربیان مسوول مراکز فرهنگی‌هنری استان و شهرستان، نشست توجیهی برنامه‌های کانون استان یزد در سال ۹۷، در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون یزد، برگزار شد.

 محمدرضا آخوندی سرپرست کانون استان یزد، ضمن اشاره به چشم‌انداز کانون درسال ۹۷ گفت: سرمایه‌ی‌ اصلی کانون، نیروی انسانی است و بر این اساس، باید در جهت حفظ و رضایت‌مندی و تجهیز و تغذیه‌ی فرهنگی همکاران تلاش کنیم و با همت و حمیت در رعایت نگه‌داشت فرهنگ سازمانی کانون، محیط کار با بچه‌ها را جذاب و بانشاط سازیم.

آخوندی با تاکید بر این‌که سال ۹۷ باید سال بازیابی، بازسازی و به‌سازی خودمان باشد، اظهار داشت: نظم و زیبایی، اصول اولیه و همیشگی کانون است و این اصول باید همواره، مدنظر باشد و دراین راستا آن‌چه از برنامه‌های سال جاری، حائز اهمیت است، تجهیز مطالعاتی کارشناسان و مربیان کانون است وباید تدوین برنامه‌ی مطالعاتی و آموزشی در دستور کار قرار گیرد.

وی در بخشی از سخنان خود در خصوص جشنواره‌های کانونی گفت: دیدگاه ستاد در مورد جشنواره‌ها این است‌ که، از جشنواره‌ها به سمت مِهرواره‌ها با رویکرد غیررقابتی، پیش برویم به نحوی که اعضا و مربیان از جشنواره‌ها تجربه‌ی خوشایند داشته باشند .

آخوندی سرپرست کانون استان، با اشاره به برنامه‌های ابلاغی معاونت فرهنگی کانون درسال جاری، عنوان کرد: برنامه‌های سال ۹۷، نشان از یک نگاه مهندسی فرهنگی و برخوردار از جامعیت و خلاقیت و دقت است.

وی ادامه داد: کانون در آستانه‌ی تغییر و تحول و پوست‌اندازی است و روی‌کرد جدی برنامه‌های سال ۹۷، به پرورش مخاطبِ کنش‌گر براساس تقویت مهارت‌های زندگی، مسوولیت‌پذیری و مشارکت جمعی و ترویج رفتار گروهی است.

محمد رضا آخوندی، با تاکید به پیشنهادهای استان و ستاد، که شامل فعالیت‌های گفتگومحور، گروه ‌محورو فرایند محوراست، تشکیل انجمن‌ها را در سال ۹۷ یک ضرورت دانست و ازتشکیل انجمن‌های فرهنگی هنری ادبی، در جهت جذب و نگه‌داشت اعضای نوجوان و ارتباط موثر خانواده‌ها و والدین واعضا، اظهار امیدواری نمود.

گفتنی است در این نشست پیرامون جشنواره‌ی‌ رضوی، کلاس‌های ویژه، فعالیت‌های تابستانی، فعالیت‌های ادبی و هنری، بحث و تبادل نظر شد و کارشناسان مربوطه، به تشریح برنامه‌ها در حوزه‌ی‌ کاری خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =