مسابقات رباتیک در کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان ملاشیه

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملاشیه شهرستان اهواز، از برگزاری مسابقات رباتیک با همکاری استانداری خوزستان در این مرکز فرهنگی هنری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مینا مشتری با اعلام این خبر گفت: مسابقات رباتیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملاشیه در راستای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی برای کودکان و نوجوانان این منطقه در دو بخش ربات فوتبالیست و جنگجو برگزار شد.

وی با بیان این‌که این مسابقات در پایان برگزاری کارگاه‌های آموزش رباتیک ویژه‌ی کودکان و نوجوانان منطقه ملاشیه اهواز که با همکاری استانداری خوزستان و به‌صورت رایگان از 26 فروردین‌ماه سال جاری برای دو گروه سنی کودک و نوجوان برگزار شده بود انجام شده است افزود: در این دو مسابقه 24 کودک و نوجوان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان به برگزیدگان هدایایی از طرف ستاد طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی اهدا شد.

این مسئول فرهنگی اضافه کرد: کلاس‌های رباتیک کانون مرکز ملاشیه اهواز در 10 جلسه و روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه برگزار شد که در دور نخست این دوره آموزشی 24 کودک و نوجوان در دو گروه مجزا در کلاس‌ها حضور داشتند و از آموزش‌های این کارگاه به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

مشتری یادآور شد: مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری ملاشیه مهرماه 1396 هم‌زمان با هفته ملی کودک، در راستای طرح کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با همکاری استانداری خوزستان به بهره‌برداری رسید و مربیان آن به خدمت‌رسانی فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی به کودکان و نوجوانان این منطقه مشغول هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =