کد خبر: 279361
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
خوانِ کرم در مهمانی خدا

مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره هفت کانون مشهد در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، میزبان جمعی از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و دانش‌آموزان نیازمند بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، مراسم پر فیض افطاری با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و نیازمند در مرکز شماره هفت مشهد برگزار شد.

سارا امیدوار مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: در اولین روز از آخرین هفته ماه مهمانی خدا، و در یک اقدام فرهنگی و خداپسندانه، توفیق یافتیم که میزبان جمعی از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و نیازمند باشیم.
امیدوار با اشاره به دو اتفاق مهم این ماه مبارک، یعنی میلاد امام حسن مجتبی(ع) و شهادت مولی الموحدین علی(ع) به رفتار این دو بزرگوار در برابر تهیدستان و به خصوص ایتام تاکید کرد و گفت: بر آن شدیم تا با برگزاری ضیافت افطاری و دعوت از جمعی کودک و نوجوان بی‌سرپرست به این سفارش دینی جامه عمل بپوشانیم.بنابراین طبق هماهنگی انجام شده حدود ۶۰ کودک و نوجوان بی‌سرپرست از موسسه"خانه ایتام محمدی" و تعدادی دانش‌آموز نیازمند از مجموعه‌ی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی میهمان ما بودند.

امیدوار افزود : در برنامه امشب علاوه بر ضیافت افطاری، چند فعالیت فرهنگی به منظور معرفی فعالیت‌های کانونی اجرا شد و میهمانان ضمن بازدید از بخش‌های کتابخانه، به تماشای نمایش طنز نشستند و در گفت‌وگوی آزاد با موضوع «فضیلت‌های ماه مبارک رمضان» شرکت کردند.  

شایان ذکر است خانه‌ی" فرزندان زنده یاد محمدی" از جمله موسسات هیات امنایی نگهداری فرزندان بی سرپرست در کشور می‌باشد که با مجوز سازمان بهزیستی تعداد زیادی فرزند را به صورت شبانه روزی تحت پوشش دارد و علاوه بر نگهداری، تعلیم و تربیت آنان را تا مرحله استقلال کامل «تحصیل، اشتغال، مسکن و ازدواج» عهده‌دار می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =