انعکاس فعالیت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان برای صداوسیما مهم است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل و مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل در نشستی مشترک بر گسترش همکاری بین این دو نهاد فرهنگی و هنری تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، هاجر جمادیه مدیرکل کانون اردبیل با حضور در دفتر علی ملااحمدی مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل در خصوص گسترش همکاری بین این دو نهاد فرهنگی و هنری بحث و گفتگو کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل با اشاره به اینکه با کانون و فعالیت‌های آن آشنا هستم، اظهار داشت: انعکاس فعالیت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان برای صداوسیما مهم است.

علی ملااحمدی افزود: مکان‌های مناسب همچون کانون پرورش فکری، بچه‌ها را از آسیب‌های اجتماعی دورنگه می‌دارد و پرورش‌یافتگان کانون صاحب بهترین آداب، روش زندگی و فرهنگ می‌شوند. 

ملااحمدی با تأکید به اینکه صداوسیما از مکان‌های مناسب برای انعکاس فعالیت‌ها و یافته‌های کانون است، ادامه داد: امیدوارم با طرح مسائل و مشکلات روز کودک و نوجوان، زمینه‌های همکاری و فعالیت بیشتر در تولید کارهای محتوایی مشترک با کانون فراهم گردد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل همچنین یادآور شد: کارشناسان و مربیان کانون در تولید برنامه‌های کودک و نوجوان می‌توانند همفکر صداوسیما بوده و همکاری شایسته‌ای با این نهاد داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود بابیان این‌که دغدغه‌ی والدین این است که فرزندان آن‌ها تحت آموزش‌وپرورش مناسب قرار بگیرند تأکید کرد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر باشد و صداوسیما آماده‌ی حمایت از برنامه‌های کانون و پیگیری مطالبات اعضای کودک و نوجوان آن است.

هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان اردبیل نیز در این دیدار با معرفی فعالیت‌های کانون به زمینه‌ی رشد و استعدادیابی بچه‌ها اشاره کرد و گفت: کودکان در کانون پرورش فکری بااحساس امنیت، آرامش و با اعتمادبه‌نفس پرورش می‌یابند.

وی با تأکید به اینکه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند ما را در معرفی کانون به جامعه هدف یاری و مساعدت کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که امروزه خطرهای زیادی ازجمله فضای مجازی کودکان را تهدید می‌کند، باید به تولید برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان به مخاطبان جامعه هدف در حیطه‌های مختلف تلاش کنیم.

جمادیه ضمن قدردانی از توجه ویژه‌ی مدیرکل صداوسیما مرکز اردبیل به فعالیت‌های تخصصی کانون در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان، افزود: با برگزاری نشست‌ها و جلسه‌های تخصصی، برنامه‌سازان را برای تولید برنامه‌هایی باکیفیت به‌منظور پرورش نسلی خلاق و بانشاط برای آینده کشور یاری کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: کانون پرورش فکری به‌عنوان متولی اصلی حوزه‌ی کودکان و نوجوانان، آماده مشارکت و همکاری در بخش محتوایی برنامه‌ها با صداوسیما است.

گفتنی است، دیدار مدیران کل کانون پرورش فکری و صداوسیمای اردبیل با حضور داریوش علومی سرپرست معاون فرهنگی کانون استان روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۳/۲۰ در دفتر مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =