کتاب آیین‌نامه‌های شورای نظارت بر اسباب‌بازی منتشر شد

مجموعه مصوبه‌ها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های شورای نظارت بر اسباب‌بازی در قالب کتابی با همین عنوان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب شامل تمامی مصوبه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخش‌نامه‌ها و ضوابط مربوط به ثبت، تولید، واردات و گزارش نمایشگاه‌های اسباب‌بازی است که برای بهره‌برداری کارشناسان، طراحان، تولیدکنندگان، واردکنندگان، فروشندگان و سایر علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران صنعت اسباب‌بازی تهیه شده است.

شورای نظارت بر اسباب‌بازی از سال 1377 بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با تصویب آیین‌نامه اجرایی از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع به فعالیت کرده است.

در این شورا نمایندگانی از وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم و تحقیقات و فن‌آوری، سازمان صدا و سیما، اتحادیه نایلون و پلاستیک به ریاست مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور دارند و اقدام به تنظیم سیاست‌های کاری در حوزه اسباب‌بازی می‌کنند.

کتاب مجموعه مصوبات، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های شورای نظارت بر اسباب‌بازی زیر نظر محسن حموله با همکاری کارکنان دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در 132 صفحه به چاپ رسیده است. ویراستاری، نمونه‌خوانی و صفحه‌آرایی و طرح جلد این کتاب را الناز حجارزاده انجام داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =