آمادگی کانون استان کرمانشاه، برای راه اندازی چندین طرح فرهنگی

با پیش بینی آغاز به کار چندین طرح فرهنگی در مراکز کانون استان کرمانشاه، تنوع در ارایه فعالیت های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان رونق می گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در جلسه شورای فرهنگی این اداره کل، درباره راه اندازی و افتتاح چندین طرح فرهنگی در سطح مراکز کانون استان کرمانشاه، بحث و تبادل نظر شد.

جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون استان کرمانشاه، با حضور «مهناز فتاحی»، مدیرکل و همچنین کلیه اعضای آن در روز دوشنبه 21 خرداد ماه 1397 و در محل اتاق کنفرانس مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، با اشاره به نزدیکی فصل تابستان و آغاز کلاس های تابستانی در مراکز کانون استان، به کارشناسان حوزه های مختلف توصیه کرد با مراکز حوزه های خود ارتباط مستمر داشته باشند، تا حضور کودکان و نوجوانان در برنامه های تابستانی مراکز کانون همراه با شور و نشاط باشد.

در ادامه جلسه، اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون طرح های فرهنگی و هنری که به زودی در تعدادی از مراکز کانون راه اندازی می شود، پرداختند.

افتتاح طرح هایی همچون؛ موزه عروسک ها، خانه موزه جلیلی، خانه فن آوری و بازی های ایرانی، و... از مباحثی بود که اعضای جلسه شورای فرهنگی درباره آنها به بحث پرداختند.

قرار است طرح های فرهنگی و هنری جدید، در سفر مدیرکل کانون کشور به کرمانشاه به بهره برداری برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =