کد خبر: 279438
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
بازدید 941
کانون پرورش فکری زنجان 170 کارگاه آموزشی برگزار می کند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: تابستان امسال 170پایگاه شهری و روستایی کانون پرورش فکری در این استان میزبان کودکان و نوجوانان برای برنامه های اوقات فراغت می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، محمدنقی صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و فارس به تشریح برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان 97 پرداخت و افزود: 170 پایگاه غنی سازی اوقات و فراغت شهری و روستایی آماده خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان استان در ایام تابستان هستند.

وی با بیان اینکه امسال 32 عنوان رشته و فعالیت در مراکز و پایگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: کارگاه‌ها و کلاس‌های اوقات فراغت در زمینه‌های علمی، فرهنگی، ادبی، هنری و دینی در رشته‌های مختلف پذیرای کودکان و نوجوانان عزیز خواهند بود.

صالحی افزود: مرکز علوم و نجوم، مرکز فراگیر کودکان با نیازهای ویژه، کانون زبان با سه شعبه در شهر زنجان وکتابخانه پستی، مرکز کودک و مادر و بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان امسال به طور ویژه میزبان کودکان و نوجوانان هستند.

وی ادامه داد: اجرای نمایش در قالب تریلی سیار با حضور هنرمندان کشوری در مناطق مختلف استان، اکران فیلم‌های سینمایی در حوزه کودک و نوجوان، اردوهای فرهنگی و تفریحی درون و برون استانی، جشن کتاب، کارگاه‌های مهارت افزایی و برگزاری جشنواره‌های نمایش عروسکی و قصه‌گویی ازدیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای تابستان امسال است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در چارچوب نیازهای آنان و بارویکرد تربیت نسلی محقق، خلاق، هنرمند و آشنا به مهارت‌های زندگی و حقوق شهروندی و برخوردار از هویت ملی و دینی طراحی و تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش می کند تا مخاطبان در یک فضای بانشاط، سالم و سازنده اوقات فراغت خود را با خاطرات شیرین سپری کنند.

صالحی افزود: پیش بینی می کنیم در سال جاری با فراهم کردن زمینه‌های لازم، تعداد شرکت کنندگان در برنامه های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان نسبت به سال گذشته حدود 12 درصد افزایش پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =